Autor:
Monika Semeradová
Předměty:
Družina - výzvy
Odpočinek
Osobnostně rozvojové výzvy
Pozitivní nastavení
|
Věk:
Druhé trojročí
Předškolní věk
První trojročí
Třetí trojročí
|
Typ pomůcky:
Venkovní výzva
Vnitřní výzva
|
Každá událost v našem životě má svůj ZAČÁTEK a svůj KONEC…
Třeba prázdniny, školní rok, víkend, výlet atd.
Když nás něco baví, přijde nám, že to rychle „uteklo“, když nás to nebaví, říkáme, že se to „táhne“.
Dnešní výzva je, zkusit si uvědomit, jak TEN ČAS PLYNE.
Hezky je to vidět, když pozorujeme okolní změny – např. jak moc se příroda zazelenala, jak mi vyrostly vlasy, jak „poskočila“ stavba nějaké budovy atd.
Zkuste si najít místo, kde jste byli, když událost začala (např. kam jste chodili na začátku „Koronadnin“) a běžte tam teď. Pozorujte, co se změnilo – všímejte si i drobných detailů.
PS: Už se moc těším, až budeme společně pozorovat naše oblíbená místa ve škole a jejím okolí a zkoumat, co všechno se změnilo za tu dobu, co jsme se neviděli!
A co teprve, jak jsme se změnili my sami! 🙂
Příklady použití
- Začátek „koronadnin“
- Začátek „koronadnin“
- Konec „koronadnin“







Na začátku koronadní jsme vysadili na zahrádce hrášek. Dnes už máme 10 cm rostlinku.